Mitch Rosen   Xssights   Magnum Research new   Tommy Gun
Page 3 of 21 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 204

Thread: October outrageousness

  1. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Twin Cities MN.
    Posts
    4,511

    Default

    Here is better plan......
    Attached Images Attached Images
    "Life Member NRA"
    I am addicted to brake fluid...don't worry I can STOP at anytime!

  2. #22
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wet & Wild Pacific NW
    Posts
    30,735

    Default

    That would be a good start. Build the wall all along CA border and Mexico all in one shot. We could just give it back to Mexico as a gift. International good will.
    In Memory of Paul "Dietrich" Stines.
    Dad: Say something nice to your cousin Shirley
    Dietrich: For a fat girl you sure don't sweat much.
    Cue sound of Head slap.

    RIP Muggsy & TMan

    "If you are a warrior legally authorized to carry a weapon and you step outside without that weapon, then you become a sheep, pretending that JOCKO will not come today."

  3. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Twin Cities MN.
    Posts
    4,511

    Default

    I'm in!
    Attached Images Attached Images
    "Life Member NRA"
    I am addicted to brake fluid...don't worry I can STOP at anytime!

  4. #24
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1,444

    Default

    NANCY DECIDED TO START HALLOWEEN EARLY THIS YEAR SO GAVE HER SOME OF THESE..
    "If we ever forget we are one nation under God, then we will be a nation gone under." Ronald Reagan

  5. #25
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    NE Texas
    Posts
    3,259

    Default

    Quote Originally Posted by Bawanna View Post
    Pretty damn quiet around here, I sometimes think I'm talking to myself, maybe that's a good thing?
    Yeah, I've been known to talk to myself ... a lot. The best part with that is I usually agree. BUT, occasionally it turns into an argument. Most times I settle the argument, which is usually some kind of compromise. I do hate it when the argument can't be peacefully settled and it results in physical violence.
    Two's company ... three's a crowd - me, myself and I just can't get along sometimes.

    So, B, is that kinda what you're referring to?


    jd
    ________________________________________
    ---------------------------------------------------

    It's not gun control that we need, it's soul control!

  6. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Round Rock, Texas
    Posts
    4,319

    Default

    So how do you kiss and make up?

    Never mind... I don’t really wanna know.
    A man can never have too much red wine, too many books, or too much ammunition
    -Rudyard Kipling

  7. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    4,108

    Default

    Quote Originally Posted by Armybrat View Post
    So how do you kiss and make up?

    Never mind... I don’t really wanna know.
    I think I did permanent damage to my lower back trying to make up with myself one time……I found out that humans aren’t as flexible as dogs….

  8. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    NE Texas
    Posts
    3,259

    Default

    Dang .. y'all are gettin' personal. It's gonna take a lot more cheap Henry McKenna Bourbon to get any answers from me .... just so myself and I stay out of it we're o.k.

    jd
    ________________________________________
    ---------------------------------------------------

    It's not gun control that we need, it's soul control!

  9. #29
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Wet & Wild Pacific NW
    Posts
    30,735

    Default

    Quote Originally Posted by mr surveyor View Post
    Yeah, I've been known to talk to myself ... a lot. The best part with that is I usually agree. BUT, occasionally it turns into an argument. Most times I settle the argument, which is usually some kind of compromise. I do hate it when the argument can't be peacefully settled and it results in physical violence.
    Two's company ... three's a crowd - me, myself and I just can't get along sometimes.

    So, B, is that kinda what you're referring to?


    jd
    Precisely what I experience.
    In Memory of Paul "Dietrich" Stines.
    Dad: Say something nice to your cousin Shirley
    Dietrich: For a fat girl you sure don't sweat much.
    Cue sound of Head slap.

    RIP Muggsy & TMan

    "If you are a warrior legally authorized to carry a weapon and you step outside without that weapon, then you become a sheep, pretending that JOCKO will not come today."

  10. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Jax, Fla
    Posts
    4,709

    Default

    Pass the mind bleach!
    A corrupt government tends to be well protected by a thin white line of bureaucracy.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Tommy Gun Shop   Kahr Shop   CrossBreed Holsters   Crimsontrace